جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید عبدالرحیم موسوی

حوزه/ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش از روز اول ورود کرونا به کشور با تمام توان در خدمت وزارت بهداشت بوده و سیاست ما این است ببینیم وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی چه می خواهند تا آن کار را انجام دهیم. ارتش هیچ گاه مستقل عمل نکرده بلکه کمک کننده و دستیار وزارت بهداشت بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، در دیدار فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران با وزیر بهداشت و معاونین این وزارتخانه، اظهار داشت: وزارت بهداشت علاوه بر مقابله با کرونا، ماموریت های مهم دیگری در تامین سلامت جامعه دارد که امیدواریم در همه عرصه ها،موفق باشد. روزهای اول شیوع کرونا در کشور برای وزیر سابق بهداشت نوشتم که امیدوارم با کمک همه بخش ها، روزی برسد که نماز شکر برای خاتمه کرونا بخوانیم و امروز نیز آرزوی ما همین است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز هم با تمام قدرت برای مقابله با کرونا، پای کار است و هرکجا که نیاز به حضور ارتش باشد، با تمام قوت و قدرت حاضر می شویم و شاکر خداوند هستیم که این فرصت ها با توجه به توانایی های ارتش، ایجاد شده و یا می شود.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: وضعیت بیماری کرونا در حال حاضر رو به بهبود است و امیدواریم با سرعتی که واکسیناسیون در کشور گرفته، به زودی شاهد کاهش بیماری و کنترل آن در کشور باشیم. ارتش بر سر پیمانی که از روز اول بسته، وفادار است و در چارچوب سیاست های وزارت بهداشت هر کمکی نیاز باشد، آمادگی کامل داریم.

وی یادآور شد: ارتش، سازمانی منظم است و از بهمن ماه سال ۱۳۹۸، قرارگاه زیستی در ارتش تشکیل و تا کنون اقدامات ارزشمندی در این قرارگاه انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha