سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ مراسم افتتاحیه سال تحصیلی مدارس علمیه خوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمدی گفت: دشمن شناسی، دفاع از ولایت، مقابله با توطئه های دشمنان و کمک به توسعه و رشد دینی و فرهنگی جامعه از مهم ترین وظائف طلاب علوم دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی، امروز مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید و معارفه سرپرست مدرسه علمیه نمازی(ره) که با حضور مدیریت و معاونین حوزه علمیه آذربایجان غربی در محوطه باز مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خوی برگزار شد، حوزه‌های علمیه را سنگر دفاع از ولایت و تبلیغ ارزشها و آموزه ‌های دینی عنوان کرد و گفت: دشمن شناسی، دفاع از ولایت، مقابله با توطئه های دشمنان و کمک به توسعه و رشد دینی و فرهنگی جامعه از مهم ترین وظائف طلاب علوم دینی است.

 مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی در ادامه ضمن تسلیت ایام صفر و خیر مقدم به طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی، گفت: مهم ترین تلاش مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی حرکت به سمت تخصصی شدن دروس حوزوی است و کلاس های سال تحصیلی مدارس علمیه بستان با رعایت دستورالعمل های یهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام، معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی و حجت الاسلام مرتضی اکبری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.


در پایان این مراسم، حجت الاسلام مرتضی اکبری با حفظ سمت مدیریت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی به عنوان سرپرست جدید مدرسه علمیه آیت الله نمازی این شهرستان معرفی و از زحمات سی ساله حجت الاسلام سید قاسم موسوی  تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از ممتازین مدرسه علمیه سفیران هدایت تجلیل به عمل آمد و مراسم با مداحی و روضه خوانی حجت الاسلام ناصر اکبرزاده به پایان رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha