پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: پذیرش مسئولیت در حوزه علمیه خدمت به اسلام و دین خدا است و از ارزش معنوی بسیار بالایی برخوردار است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در جلسه معرفی مدیر جدید مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین، گفت: پذیرش مسئولیت در حوزه علمیه خدمت به اسلام و دین خدا است و از ارزش معنوی بسیار بالایی برخوردار است.

وی با تبریک انتصاب مدیر جدید این مدرسه، ادامه داد: مسئولان حوزه علمیه قزوین و طلاب و اساتید شاهد تلاش های شبانه روزی حجت الاسلام شرف پور مدیر سابق مدرسه بوده اند که قابل ستایش و تقدیر است.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: حضور افراد متعهد، متخصص و متخلق همانند حجت الاسلام بیگدلی منشاء خیر و برکت خواهد بود و امیدواریم بتوانیم از توانایی های این مدیر باسابقه در حوزه علمیه قزوین استفاده کنیم و امیدواریم که زمینه ساز ارتقاء و توسعه کمّی و کیفی مدرسه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: اساتید و کادر مدارس علمیه به منزله بازوی کارآمد مدرسه محسوب می شوند و انتظار می رود حداکثر همکاری را با مدیر جدید داشته باشند.

 وی، حمایت از اساتید، کادر و مدیران مدارس علمیه را با اهمیت دانست و بیان کرد: اساتید و مدیران مدارس رکن علمی، آموزشی و اخلاقی حوزه ها هستند و توجه به مطالبات این بزرگواران آثار بسیار خوبی برجای خواهد گذاشت.

پذیرش مسئولیت در حوزه علمیه خدمت به دین خدا است

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    عجب لا اقل می گذاشتید یک کسی که در حوزه مسئولیت ندارد، این حرف را بزند