شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام احمدی قزوین

 حوزه / تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: برای تقویت روحیه انقلابی جامعه ضرورت دارد که به صورت منسجم و همه جانبه و با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی برای گسترش فرهنگ دفاع مقدس تلاش کرده و آن را به شیوه‌های مختلف به نسل جوان انتقال دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، صبح امروز در جمع دست اندرکاران ویژه برنامه دفاع مقدس سیمای مرکز قزوین گفت: استان قزوین در دوران دفاع مقدس دارای رزمندگانی خط شکن، ولایت مدار و شجاع بود و از توانمندی رزمندگان  این استان برای خط شکنی استفاده می شد.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: خون شهدا موجب حفظ انقلاب ما شده است و اعتقاد داریم که شهدا زنده‌اند و بر اعمال ما نظارت می‌کنند پس نباید کاری کنیم که شرمنده آنها باشیم.

وی ادامه داد: اگر امروز با وجود ناامنی های خاورمیانه شاهد آرامش و امنیت در کشورمان هستیم به برکت ولایت فقیه، ایمان و اعتقادات قلبی مردم ایران و خون شهدا است.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادت‌هایی است که رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل انجام داده‌اند، بنابراین برای تقویت روحیه انقلابی جامعه ضرورت دارد که به صورت منسجم و همه جانبه و با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی برای گسترش فرهنگ دفاع مقدس تلاش کرده و آن را به شیوه‌های مختلف به نسل جوان انتقال دهیم.

 تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین ادامه داد: دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب از هیچ توطئه ای دریغ نمی‌کنند و در چنین شرایطی رسالت رسانه‌ها سنگین و تعیین کننده است.

وی، رسانه را سنگر دفاع از نظام و از مناسب‌ترین ابزارهای قدرت در این برهه زمانی برای ضربه زدن به دشمنان دانست و افزود: رسانه‌ها تلاش کنند راه‌های نفوذ دشمن را به خوبی بسته و تهاجمی وارد عرصه شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha