شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علماء، در دیدار رئیس دیوان محاسبات استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: یکی از اشتباهات صورت گرفته در استان، پروژه نیمه تمام منوریل است که اصلاً به صلاح نبود، انجام شود، به جای منوریل می شد از اتوبوس های برقی استفاده کرد و این همه ضرر و زیان را چه کسانی باید پاسخگو باشند؟.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار امروز رئیس دیوان محاسبات استان کرمانشاه، بر نظارت بیشتر بر تخلفات دستگاه های اجرایی تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: مهم این است که سلامت کار لحاظ شود؛ دیوان محاسبات باید با دقت مراقبت نماید هر چند متأسفانه به رغم اشراف دیوان محاسبات، حیف و میل بیت المال زیاد است.

وی ادامه داد: تخلفات صورت گرفته با عملکرد دیوان محاسبات هماهنگی ندارد، دیوان محاسبات باید نسبت به بیت المال سکوت نکند و بر این تأکید کند که، چرا به رغم نظارت ها، تخلفات بالاست.

آیت الله علما اظهار کرد: یکی از اشتباهات صورت گرفته در استان، پروژه نیمه تمام منوریل است که اصلاً به صلاح نبود، انجام شود، به جای منوریل می شد از اتوبوس های برقی استفاده کرد و این همه ضرر و زیان را چه کسانی باید پاسخگو باشند.

مهندس علی نیک شمار، رئیس دیوان محاسبات استان کرمانشاه هم گزارشی از برنامه ها و اقدامات دستگاه متبوع خود را ارائه کرد.

تقدیر از خدمت رسانی ارتش

امام جمعه کرمانشاه همچنین در دیداری با ارشد نظامی آجا در غرب کشور، از خدمات و تلاش های ارتش در رخداد های اجتماعی خصوصاً کنترل کرونا تقدیر کرد و گفت:بحمدالله ارتش، هر جا که ورود نموده موفق عمل کرده است.

در این دیدار لوح تقدیر امیر حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، توسط امیر طاهری به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اعطا شد.

امیر طاهری از آمادگی ارتش برای هرگونه کمک به مردم برای برون رفت از مشکلات خبر داد و گفت: برای کنترل و مهار کرونا دو ایستگاه تزریق واکسن توسط ارتش راه اندازییا شده که یکی از آن ها پذیرش به صورت خودرویی و هر روز تعدای از مردم را واکسینه می نماید.

وی از آمادگی ارتش برای برپایی بیمارستان صحرائی خبر داد و افزود: ارتش آمادگی دارد برای کمک به مهار هر چه بیشتر کرونا بیمارستان صحرایی برپا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جلیلی سلیمی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    2 0
    انتقاد امام جمعه کرمانشاه به منو ریل خیلی دیره، بعد از اینهمه هزینه های نجومی و نابودی فضای سبز و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، چه فایده دارد؟
    • طلبه مدرسه مشکات کرمانشاه IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      1 1
      دقیقا بعد از هزینه شدن نزدیک به 2 هزار میلیارد دیگه کدام پول می خواد به بیت المال برگرده
  • رضا IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 1
    از نظر فنی کاملا توجیه پذیره این پروژه! منتها دولت جناب روحانی قرار را بر این گذاشته بود که هر آنچه که از احمدی نژاد به جای مانده را تمام نکند.
    • حسینی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      0 0
      ان شاء الله دولت آقای رئیسی کاملش می‌کنه!
  • حسینی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    همون کسی که پاسخ گوی ضرر و زیان منوریل قم است