جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: کردستان علیرغم ظرفیت های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و تجاری بازهم در محرومیت به سر می برد و سفر رئیس جمهور به این خطه می تواند بر این مشکلات عدیده مرهمی بزرگ باشد.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی، معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: یکی از ویژگی های بارز حکومت های اسلامی نسبت به حکومت های غیردینی، مردمی بودن است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور، عنوان کرد: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به خوبی می داند که راه حل مشکلات کشور تنها کار مداوم، حضور در بین مردم و مشاهده مشکلات از نزدیک است نه اینکه بررسی وضعیت کشور در محل کار.

رضایی ادامه داد: زمانی که مردم می بینند که رئیس جمهور بدون هیچ واسطه و تشریفاتی در بین آنان حضور پیدا می کند زمینه ساز اعتماد به دولت خواهد شد.

وی اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی خود را رئیس جمهور همه ملت ایران می داند و بارها تاکید کرده که برای خدمت و از بین بردن فساد پای در این مسیر سخت گذاشته است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان با اشاره به سفر قریب الوقوع حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به این استان، گفت: کردستان علیرغم ظرفیت های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و تجاری باز هم در محرومیت به سر می برد و سفر رئیس جمهور به این خطه می تواند بر این مشکلات عدیده مرهمی بزرگ باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha