پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: سردار شهید سلیمانی اگر سردار دل‌ها شد، برای این بود که خود را سرباز ولایت می دانست و آن را در عمل هم نشان داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، ظهر امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت:  عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره باعث عزتمندی کشور شده و بیانات معظم له در رابطه با انتظارات از طلاب و حوزه های علمیه بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه وظیفه دارند در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، در برابر توطئه ها و زیاده خواهی های دشمن بایستند و از آرمان های انقلاب دفاع کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان این که که افتخار ما این است که سرباز ولایت هستیم،  عنوان کرد: سرباز ولایت بودن سعادت دنیا و آخرت را تضمین خواهد کرد.

حجت الاسلام علی بخشی خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی اگر سردار دل ها شد، برای این بود که خود را سرباز ولایت می دانست و آن را در عمل هم نشان داد.

استاد حوزه علمیه شهرستان تاکستان بیان کرد: با توجه به شرایط خاصی که در عرصه بین‌الملل حاکم است تبعیت محض و کامل از ولایت فقیه، رمز اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

 حجت الاسلام علی بخشی  با بیان اینکه سرمایه ما اسلام، ولایت فقیه و مردم است، خاطرنشان کرد: باید بدانیم در کجای تاریخ ایستاده‌ایم و جهانی فکر کنیم.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: حضور پرنشاط و فعال ملت ایران  در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی نشان داد مردم  با تمام  تبلیغات رسانه ای دشمنان، پای نظام و ولایت فقیه ایستاده اند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha