پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ویروس کرونا

حوزه/ سه نشست با موضوعات «واکسیناسیون و پروتکل‌های بهداشتی»، «فقه رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا» و «معنویت و سلامت» در حسینیه مجازی جامعةالزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سلسله نشست پیرامون کروناویروس از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام و با همکاری سازمان بسیج اساتید استان قم به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در نخستین نشست از این سلسله نشست‌ها، موضوع «واکسیناسیون و پروتکل‌های بهداشتی _ پاسخ به سوالات و شبهات» با حضور جناب آقای دکتر ابوالفضل مظفری، فوق تخصص ریه برگزار می‌شود.

این نشست، روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ساعت ۱۰ به صورت مجازی از درگاه حسینیه مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی  https://heyatonline.ir/heyat/۱۷۳۹ برگزار می شود.

در دومین نشست از این سلسله نشست‌ها که روز پنجشنبه ۲۵ شهریور ساعت ۱۰ تشکیل می‌شود، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا باقرزاده، رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم به تبیین موضوع «فقه رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا» می‌پردازد.

سومین نشست نیز به موضوع «معنویت و سلامت» اختصاص دارد که روز شنبه ۲۷ شهریور ساعت ۱۰ با حضور حجت الاسلام و المسلمین  شریفی برگزار می‌شود.

حضور در این سلسله نشست‌ها از طریق درگاه  https://heyatonline.ir/heyat/۱۷۳۹ با ترافیک رایگان اینترنت امکان پذیر است.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha