شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 978240
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه استان ایلام

حوزه / معاون آموزش حوزه های علمیه ایلام گفت: برگزاری دروس حوزه در بستر فضای مجازی تجربه موفقی بود که باعث گردید در اوج شیوع بیماری کرونا هیچ درسی در مدارس علمیه استان ایلام تعطیل نگردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام حجت الاسلام علی اصغربسطامی، در آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه استان ایلام اظهار داشت:  در بدو فعالیت حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی به عنوان مدیر حوزه استان، تنها یک مدرسه در استان فعال بود، اما بحمدالله امروز استان دارای هفت مدرسه علمیه است.

وی افزود: حوزه  علمیه استان ایلام در حال حاضر ۴۳ استاد رسمی دارد که در تمامی سطوح در حال تدریس هستند و از بین آنان ۷ نفر همزمان با تحصیلات حوزوی و تدریس، در رشته های مرتبط با علوم حوزوی یا دانشجوی دکتری هستند یا مدرک دکتری را اخذ کرده اند.

معاون آموزش حوزه های علمیه استان ایلام در ادامه با ارائه گزارش مهمترین فعالیت ها و برنامه های حوزه استان، ادامه داد: حوزه علمیه استان به صورت رسمی دارای مجوز برگزاری هر سه سطح حوزه است. در رابطه با بحث پایان نامه و مجوز های لازم برای مرکز استان هماهنگی هایی صورت گرفته و این مسئله در دست بررسی است

وی اظهار کرد: برگزاری دروس حوزه در بستر فضای مجازی تجربه موفقی بود که باعث گردید در اوج شیوع بیماری کرونا هیچ درسی در مدارس علمیه استان ایلام تعطیل نگردد. در سال تحصیلی جدید نیز با توجه به شرایط حال حاضر و فراگیری کماکان ویروس کرونا تصمیم بر این شده که کلاس ها به صورت آنلاین برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha