شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ پویش ملی مشق احسان

حوزه/ رزمایش توزیع ۴۱۰۰ بسته نوشت افزار به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، با توجه به نزدیک بودن زمان آغاز سال تحصیلی، طی رزمایشی ۴۱۰۰ بسته لوازم التحریر جهت دانش آموزان کم برخوردار استان قم رونمایی شد.

بر اساس این گزارش: این بسته ها در قالب پویش ملی «مشق عشق» و به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام رحمة الله علیه تدارک دیده شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی نیا رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در این رزمایش گفت: دولت و نهادهای عمومی بخشی از وظیفه ترویج و اجرای انفاق را برعهده دارند و بخشی از این وظیفه بر عهده مردم می باشد.

دستیار ویژه مدیر حوزه های علمیه، تصریح کرد: یکی از رویکردهای حوزه علمیه قم پرداختن به مسائل اجتماعی، فعالیت های جهادی و ارائه خدمات اجتماعی در راستای فقرزدایی بوده است.

محسن امیدیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان قم در ابتدای این آیین گفت: توزیع بسته های لوازم التحریر در بین دانش آموزان کم برخوردار برگرفته از آموزه های اسلامی و منطق ائمه معصومین بوده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در قم، سهم بنیاد احسان این ستاد در هدیه لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار را در حدود ۵۰۰۰ بسته دانست و گفت: امیدواریم گروه های جهادی و سایر نهادهای حمایتی نیز بتوانند در این پویش ملی ایفای نقش نمایند.

حجت الاسلام علی احدی سپس به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: در تمامی پهنای استان قم مدیرانی را به کمک برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کار گرفته ایم تا با رعایت تقوا بتوانند بسته های لوازم التحریر تهیه شده را به رعایت عدالت توزیع نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha