جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ پویش ملی مشق احسان

حوزه/مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در قم سهم بنیاد احسان این ستاد در هدیه لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار را در حدود ۵۰۰۰ بسته برشمرد و گفت: امیدواریم گروه های جهادی و سایر نهادهای حمایتی نیز بتوانند در این پویش ملی ایفای نقش نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محسن امیدیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان قم در رزمایش «مشق احسان» که با هدف تأمین لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار و به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ره برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: آنچه امروز ما را در این مراسم جمع کرده منطق پویای معمار کبیر انقلاب اسلامی بوده است؛ دفاع از کیان ایران اسلامی از آرمان های بلند امام راحل می باشد.

وی افزود: عدالت یکی از شاخص هایی است که امروزه نظام اسلامی ما را از سایر نظام های سیاسی متمایز می نماید.

امیدیان خاطرنشان کرد: توزیع بسته های لوازم التحریر در بین دانش آموزان کم برخوردار برگرفته از آموزه های اسلامی و منطق ائمه معصومین بوده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در قم سهم بنیاد احسان این ستاد در هدیه لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار را در حدود ۵۰۰۰ بسته دانست و گفت: امیدواریم گروه های جهادی و سایر نهادهای حمایتی نیز بتوانند در این پویش ملی ایفای نقش نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha