پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ توزیع و بسته بندی ١٠ هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام

حوزه/ معاون ارتباطات حوزوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان قم، گفت: مدیران مستقر در محلات، ارتباط مستمری با خانواده های دانش آموزان مورد هدف داشته باشند تا این حرکات خداپسندانه ادامه یافته و شاهد رشد و شکوفایی این دانش آموزان در آینده باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی احدی معاون ارتباطات حوزوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان قم در رزمایش «مشق احسان» که با هدف تأمین لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار و به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ره برگزار شد، گفت: در تمامی پهنای استان قم مدیرانی را به کمک برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کار گرفته ایم تا با رعایت تقوا بتوانند بسته های لوازم التحریر تهیه شده را به رعایت عدالت توزیع نمایند.

وی افزود: یکی از بزرگترین لطف هایی که خداوند به ما داشته است این بوده که در ستاد اجرایی فرمان امام به دنبال فقرزدایی و رفع مشکلات مردم در زمینه های مختلف اعم از تأمین لوازم التحریر، بسته های معیشتی و اشتغال باشیم.

حجت الاسلام احدی خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از اجرایی شدن این کار نیک مدیران مستقر در محلات بتوانند همچنان ارتباط مستمری با خانواده های دانش آموزان مورد هدف داشته باشند تا این حرکات خداپسندانه ادامه یافته و شاهد رشد و شکوفایی این دانش آموزان در آینده باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha