سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نشست

حوزه/ در نشست مدیران دانشکده هدی با مدیران موسسه آوای توحید، تفاهم نامه ای میان این دو مرکز علمی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشستی در دانشکده هدی با حضور مدیران موسسه آوای توحید و این دانشکده برگزار شد و در پایان جلسه تفاهم نامه ای میان این دو مرکز علمی منعقد شد.

حجت الاسلام حیدری نقدعلی در ابتدای این جلسه به معرفی مراکز موسسه آوای توحید پرداخت و در ادامه در خصوص مبانی موسسه و رابطه او با فلسفه اسلامی الهی  نکاتی را مطرح کرد.

وی گفت: مبانی تمام کنش ها و واکنش ها از جهان بینی نشأت می گیرد، انسانی که جهان بینی او تراز با توحید ناب باشد،  تمام صادرات  و واردات وی چه در حیطه نظر و چه در حیطه عمل توحیدی قلمداد می شود و بهترین و دقیق ترین راه، برای رسیدن به این توحید ناب ، مباحث حکمت متعالیه و مباحث معرفتی است.لذا بر همین اساس است که جوامع اسلامی ، شرقی و غربی جهت شکل گیری تمدن در حوزه ساختاری ، مبانی و فکری از فلسفه های خود استفاده ویژه می برند.

وی خاطر نشان ساخت:  آوای توحید رسالت اش تغییر در جهان بینی افراد و ایجاد سازمان فکری برای مخاطبین خود می باشد.

در ادامه نشست سرکار خانم دکتر کردنژاد معاون آموزش و پژوهش دانشگاه به معرفی و فعالیت های بین المللی دانشکده پرداخت و گفت: مباحث فکری و عقلی جز اساسی ترین مباحث دینی است و دنیا به سمت معقولات در حال حرکت است.

وی افزود: دانشکده هدی در عرصه های مختلف علمی و معارفی با گستره بین المللی مشغول فعالیت می باشد و این ارتباط جهت رشد طرفین بسیار مثمره ثمرخواهدبود و شروع خوبی جهت برگزاری  برنامه های آموزشی و پژوهشی مشترک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha