جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طاهری

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از مؤسسه قرآنی فاطر شهر چغادک بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، صبح امروز با سفر به شهر چغادک از مؤسسه قرآنی فاطر این شهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های این مرکز قرآنی قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در سخنانی با اشاره به شرایط ویژه پیش آمده و شیوع ویروس منحوس کرونا از فعالیت‌های این مؤسسه حمایت کرد و خواستار استمرار برنامه‌های قرآنی با حفظ و رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در توسعه و تقویت مفاهیم قرآنی تأکید کرد.

وی ضمن دیدار با مدیر، مربیان و قرآن‌آموزان این مؤسسه قرآنی خواستار اهتمام بیشتر در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه شد.

جلال دشتی، مدیر مؤسسه قرآنی فاطر شهر چغادک در ابتدای این مراسم ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های قرآنی این مرکز، حضور حجت‌الاسلام طاهری را در بین قرآن‌آموزان شهر چغادک باعث روشن شدن نور امید در دل آنان عنوان کرد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام طاهری را در این بازدید جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر و حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر همراهی می‌کردند.‌

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha