چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
صفایی بوشهری

امام جمعه بوشهر خدمت به مردم محروم و نیازمند به‌ویژه روستاهای کم برخوردار را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: خدمات‌رسانی به محرومان و افراد نیازمند یک وظیفه همگانی به ویژه از سوی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید از اقدامات جهادی صورت گرفته در مناطق کم برخوردار بوشکان دشتستان و افتتاح سه مدرسه در این منطق، در مصاحبه با خبرنگاران باتأکید بر توجه به رسیدگی به محرومان و افراد بی‌بضاعت، اظهار داشت: از سوی نهادهای مختلف و خیران در حل بخشی از مشکلات مردم و منطقه بوشکان خدماتی خوبی توسط گروه های جهادی انجام شده و یا در حال انجام است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم و دانش‌آموزان مشکلات خود را ارائه کردند، تصریح کرد: ضمن افتتاح واحدهای آموزشی، تجهیزات و وسائل سرمایشی مدارس تأمین و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی، خدمت به مردم محروم و نیازمند به‌ویژه روستاهای کم برخوردار را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: خدمات‌رسانی به محرومان و افراد نیازمند یک وظیفه همگانی به ویژه از سوی مسئولان است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه حل مشکلات روستاها و نقاط کم‌برخوردار استان بوشهر باید در اولویت قرار گیرد افزود: در این راستا خدمات نیروهای جهادی و خیران در رسیدگی به محرومان قابل ستایش است و امید می‌رود در آینده اینگونه خدمات به سایر نقاط محروم و افراد بی‌بضاعت افزایش یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha