یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سجاد کاوه

حوزه/ معاون آموزش مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: دیر یا زود ویروس منحوس کرونا ریشه کن می شود، با این وجود مدت ها زمان نیاز داریم که خسارت هایی که کرونا بر پیکره آموزش و تحصیل در حوزه های علمیه وارد آورده را با کار جهادی جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سجاد کاوه امروز در نشست جمعی از معاونان آموزش مدارس علمیه کردستان، اظهار داشت: در بحث آموزش ها باید خود را برای هرگونه وضعیتی آماده کنیم و اجازه ندهیم که اتفاقات پیرامونی، وظایف دینی و علمی ما را تحت الشعاع قرار دهد.

معاون آموزش مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: ویروس منحوس کرونا تاثیرات خود را بر مقوله آموزش گذاشته و این موضوع قابل انکار نیست، بنابراین باید با برنامه ریزی های مدون و تخصصی از خسارت های بیشتر تداوم این وضعیت نامساعد جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام کاوه اظهار کرد: زمانی که طلبه به علت کرونا و رعایت پروتکل های اجتماعی فرصت کمتری برای حضور در حوزه و دیدار با معاونین و اساتید دارد، بی شک تاثیرات منفی این وضعیت را بر کیفیت تحصیلی خود مشاهده خواهد کرد، لذا شایسته است که با برنامه ریزی این خلاء را پر کنیم.

وی عنوان کرد: دیر یا زود ویروس منحوس کرونا ریشه کن می شود، با این وجود مدت ها زمان نیاز داریم که خسارت هایی که کرونا بر پیکره آموزش و تحصیل در حوزه های علمیه وارد آورده را با کار جهادی جبران کنیم.

معاون آموزش مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: از طلاب می خواهیم با وجود اینکه به علت جبر جامعه و وضعیت کرونایی موجود از حوزه دور هستند، همچنان با قوت هرچه تمام بر مطالعه و تحصیل تمرکز داشته باشند تا ان شاء الله هرچه زودتر شاهد برگزاری کلاس های درس حضوری باشیم.

انتهای یام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha