جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدحسین مومنی-معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام مومنی از برگزاری دوره آموزشیِ تربیت مشاوران استعداد یابی طلاب حوزه علمیه اصفهان به مدت دو روز خبر داد.

حجت الاسلام سید حسین مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: بحث استعدادیابی طلاب برای ورود به مراحل تخصصی و سطوح عالی حوزوی از ضرورت ها است که بنا بر ضرورت می بایست طلاب حوزه علمیه اصفهان را برای استعدادیابی به مراکز خارج از حوزه و یا آن که به اداره مشاوره حوزه علمیه قم ارجاع می دادیم.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان توضیح داد: براین اساس، دوره ای آموزشی به صورت کارگاهی را برای تربیت مشاورانی به منظور استعداد یابی طلاب حوزه علمیه اصفهان تعریف کردیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مرحله مقدماتی دوره آموزشی تربیت مشاوران استعداد یابی طلاب در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان و به مدت دو روز در تاریخ های ۲۶ و ۲۷ شهریورماه صبح و عصر با ۲۰ ساعت آموزشی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مومنی اظهار کرد: طلاب و روحانیون شرکت کننده در این دوره همگی سوابق مشاوره ای و روانشناسی در حوزه علمیه اصفهان و مراکز ونهادهای خارج از حوزه علمیه دارند.

وی ابراز کرد: مرحله نهایی این دوره آموزشی حدود یک ماه آینده برای شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: طلاب رو حانیون شرکت کننده دراین دوره آموزشی توسط حجت الاسلام بخشی، کارشناس اداره مشاوره حوزه علمیه قم، با پنج تست روانشناسی به طور دقیق و کامل و  با شیوه مصاحبه  استعداد یابی به صورت تخصصی آشنا می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی ۲۲ نفر از مشاوران مرتبط با حوزه علمیه اصفهان شرکت کرده اند که در پایان این مرحله مقدماتی باید کار عملی مرتبط با محتوای دوره ارائه دهند.

برگزاری دوره آموزشی تربیت مشاوران استعدادیابی طلاب اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha