سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سجاد فراهانی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه کردستان گفت: باید هر جلسه ای که برگزار می شود دارای یک خروجی کامل و کارآمد باشد، نباید تنها مسائل و مشکلات را در جلسات مطرح کنیم، بلکه باید راهکار بدهیم.

حجت الاسلام سجاد فراهانی، معاون آموزش حوزه علمیه کردستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: علیرغم مشکلات موجود در ترم های قبلی که متاثر از وضعیت کرونایی بود، شاهد همسویی و همگرایی بین معاونان آموزشی مدارس علمیه در سطح استان کردستان هستیم.

معاون آموزش حوزه علمیه کردستان با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق در جلسات معاونان آموزشی مدارس علمیه،اظهار کرد: باید هر جلسه ای که برگزار می شود دارای یک خروجی کامل و کارآمد باشد، نباید تنها مسائل و مشکلات را در جلسات مطرح کنیم، بلکه باید راهکار بدهیم.

وی ادامه داد: طلاب با توجه به شرایط کرونایی ارتباط کمتری با معاونت های مدارس علمیه دارند، لذا شایسته است معاونت ها برنامه های خود را منسجم و با دیگر همکاران به اشتراک بگذارند تا طلاب دچار سردرگمی نشوند.

وی اظهار کرد: ان شاء الله با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط مردم و نیز سرعت گرفتن واکسیناسیون در کشور و استان کردستان به زودی شاهد بازگشایی مراکز آموزشی به ویژه مدارس علمیه به صورت حضوری خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha