جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدعلی حسینی

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: دفاع مقدس آزمون مردان بزرگ بود که با توکل به نیروی ایمان برای این نظام مقدس عزت و سربلندی به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بروجرد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد، گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک ضرورت جدی است و درس بزرگ تاریخی بود که نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

وی اظهار کرد: دفاع از جان، مال، سرزمین و وطن در همه جوامع انسانی ارزشمند است، ولی زمانی مقدس خواهد شد که در این دفاع حفظ ارزش‌ها بیش از جان و مال مد نظر باشد.

وی بیان کرد: همه موظف هستیم درحد توان در تبیین و پاسداشت دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس تلاش کنیم و فراموش نکنیم که این انقلاب و نظام در سایه رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و ایثار و ازخودگذشتگی بزرگ مردانی به ثمر نشسته است.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به بازگشایی مدارس و فرارسیدن ماه مهر، اضافه کرد: در صورت بازگشایی مدارس باید دستورالعمل‌های بهداشتی به طور جدی رعایت شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: تعلیم و تربیت لازم و ملزوم هستند و با وحدت بین خانه و مدرسه این مهم تحقق پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: اقتدار امروز کشور در منطقه، رشد فناوری علمی و نظامی، نتیجه خودباوری و خود اتکایی ملت ایران و جوانان است. 

امام جمعه بروجرد با اشاره به اقدامات گسترده مسئولان استانی برای مهار بیماری کرونا، افزود: اقدامات گسترده ای از جمله کاهش سن واکسیناسیون و افزایش تعداد پایگاه‌های تزریق واکسن صورت گرفته است، ولی باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کادر درمان و مسئولان را برای مهار کامل این ویروس همراهی کرد.

حجت الاسلام حسینی ضمن تاکید بر ضرورت توسعه صنعت کشاورزی، اظهار کرد: باید با تشویق و رفع موانع پیش روی کشاورزان زمینه رشد و توسعه این صنعت را فراهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha