جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میاندوآب

حوزه/ حجت الاسلام گل حسینی گفت: متاسفانه قیمت برخی اقلام و کالاها به صورت سرسام‌آوری بالا رفته است و در زمینه کنترل قیمت ها نیز اقداماتی انجام شده، اما کافی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام عادل گل حسینی، امروز در خطبه های نماز جمعه  میاندوآب که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود و روحیه ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس به نسل امروزی انتقال یابد. ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری ها است. به فرموده امام خمینی(ره) خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و نباید فراموشی سپرده شوند.

وی اظهار کرد: یکی از اصلی ترین وظایف امروز ما، آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان در خصوص رشادت های رزمندگان اسلام و ایثارگری ها است. مردم عزیز ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و حتی یک وجب خاک را نیز به دشمن ندادند.

امام جمعه موقت میاندوآب تصریح کرد: مردم میاندوآب در هشت سال دفاع مقدس با اراده انقلابی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و امروز نتیجه این ایستادگی ها است که ایران اسلامی مستقل ترین کشور دنیا است‌.

وی رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را امری ضروری دانست و افزود: همه مردم‌ باید در این راستا احساس مسئولیت کنند تا ان شاءالله با سرعتی که واکسیناسیون در کشور گرفته، شاهد قطع زنجیره این ویروس منحوس باشیم. جا دارد از زحمات و تلاش‌ها و ایثارگری های کادر درمان و سلامت نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

حجت الاسلام گل حسینی در ادامه گفت: متاسفانه قیمت برخی اقلام و کالاها به صورت سرسام‌آوری بالا رفته است و در زمینه کنترل قیمت ها نیز اقداماتی انجام شده، اما کافی نیست.

وی تاکید کرد: مسئولان شهرداری و شورای شهر باید اتحاد و وحدت بیشتری داشته باشند، چرا که دود اختلاف و تفرقه به چشم مردم می رود.

امام جمعه موقت میاندوآب در پایان به سالگرد وفات استاد شهریار اشاره کرد و گفت: استاد شهریار تنها شاعر حیدربابا نیست، بلکه شاعری مذهبی، حماسی و انقلابی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha