شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آرم مرکز مدیریت حوزه های علمیه

حوزه/ روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، با صدور اطلاعیه ای درباره فیلم منتشر شده از طلبه معترض در فضای مجازی توضیحی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، با صدور اطلاعیه ای درباره فیلم منتشر شده از طلبه معترض در فضای مجازی توضیح ارائه داد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن عرض تسلیت ایام عزای آل الله علیهم السلام به اطلاع می‌رساند در روزهای گذشته فیلمی در فضای مجازی از فردی ملبس به لباس روحانیت پخش گردید که نسبت به توقف شهریه و مزایای خود معترض بود، ضمن اذعان به مشکلات معیشتی مردم عزیز و به ویژه طلاب محترم، در مورد ایشان و ادعاهای مطرح شده، توجه به نکات ذیل ضروری است:
ایشان از طلاب حوزه علمیه، می باشد که با توجه به تخلف و عدم رعایت قوانین و مقررات اجرایی و توجه نکردن به تذکرات و اخطارهای ارسال شده، طبق قوانین مربوطه مزایای طلبگی ایشان متوقف گردید.
متأسفانه ایشان تا به امروز نسبت به رعایت ضوابط اقدامی نکرده و در رفتاری به دور از انصاف، فرافکنی و تشویش اذهان عمومی نموده است.
عزت و گشایش در امور معیشتی ملت شریف ایران را از خدای منان خواستاریم و امیدواریم که مشکلات نامبرده نیز با همت ایشان و به نحو مقتضی مرتفع گردد.
السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha