پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ عضو جامعه روحانیت شیراز دفاع مقدس را یادآور غربت ملت ایران و شجاعت برخاسته از ایمان جوانان دانست و گفت: دفاع مقدس به ما ثابت کرد آنچه کشور را نجات می دهد، روحیه جهادی و تفکر انقلابی با محوریت امامت و ولایت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس که در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور غربت ملت ایران و شجاعت برخاسته از ایمان جوانان بود.

 وی در ادامه با تصریح به اینکه دفاع مقدس به ما ثابت کرد آنچه کشور را نجات می دهد، روحیه جهادی و تفکر انقلابی با محوریت امامت و ولایت است، اضافه کرد: هنگامی که نگاه لیبرالی غربگرایانه کنار رفت پیروزی رزمندگان اسلام نیز آغاز شد.

مدیر حوزه علمیه فارس خاطرنشان کرد: بزرگترین ظرفیتی که استان فارس و شیراز پس از مشهد و قم دارد، ظرفیت بارگاه و مضجع مقدس فرزندان موسی بن جعفر علیهما السلام است، این مراقد پایگاه های معنوی، فرهنگی و دیانتی برای مردم به شمار می روند امیدواریم این ظرفیت در تحقق سند فرهنگی استان نیز کمک شایانی کند.

 وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص مسئله فرهنگ، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوع فرهنگ فرموده اند در مسئله فرهنگ و رسانه به گمان بنده ساختار فرهنگ کشور نیاز به یک بازسازی انقلابی دارد، اینکه حضرت آقا فرموده اند نیاز به بازسازی دارد به این معنا است که ساختار فرهنگی ما غلط است و برای اصلاح آن به اقدام انقلابی مبتنی بر عقلانیت و شجاعت نیاز است.

عضو جامعه روحانیت شیراز تاکید کرد: اگر مهندسی فرهنگ کشور در گام دوم انقلاب صورت نپذیرد قطعا آن هفت رسالتی که مقام معظم رهبری بیان فرموده اند به نتیجه نخواهد رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha