جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 978634
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
گفت و گو

حوزه/ مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: کارگاه تولید اثر ترویج روضه خانگی به همت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و جامعه ایمانی مشعر به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان(ع) با حضور ۲۵ هنرمند عرصه تصویرگری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابوالقاسم مقیمی در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: کارگاه گرافیک تولید اثر ترویج روضه‌خانگی با محوریت روضه‌های خانگی در قالب دهمین سوگواره عکس و پوستر هیات با حضور استاد محمدرضا دوست‌محمدی در صحن صاحب الزمان(عج) ترتیب یافت.


وی تاکید کرد: محتوای هنری در رابطه با روضه خانگی در فضای مجازی بسیار ناچیز است و عکس، پوستر و طرح گرافیکی که به این امور پرداخته باشد وجود ندارد.


مقیمی خاطرنشان کرد: زبان هنر در انتقال مفاهیم دینی تاثیربسزایی دارد و به ویژه نسل جدید انس بیشتری با قالب های مختلف هنری داشته و با آن ها ارتباط بهتری برقرار می کنند.


وی اظهارداشت: کارگاه گرافیک تولید اثر ترویج روضه خانگی مبحثی است که پس از شیوع کرونا و محدودیت های این بیماری بیشتر از گذشته مورد توجه شهروندان قرار گرفته و به یکی از موضوعات مهم فرهنگ شهروندی مردم این شهر تبدیل شده است.


مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم عنوان کرد: در راستای برنامه های هنری مشابه تاکنون چند دوره کارگاه کتابت با حضور اساتید مبرز خوشنویسی در موضوعات فرهنگ شهروندی، مهدویت و امام زمان(عج) و غیره ترتیب یافته است.


کارگاه تولید اثر ترویج روضه‌خانگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه در حرم حضرت معصومه(س) و با همکاری سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و جامعه ایمانی مشعر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha