شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 978646
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
سرهنگ کوشکی

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: ۹۰ درصد برنامه های هفته دفاع مقدس با همراهی سپاه فجر استان انجام می شود و تجلیل از ۱۴۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان داریم که میزبانی آن به عهده سپاه فجر فارس است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار سعید کوشکی جهرمی، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار شد،  دفاع مقدس را بخش اصلی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس باید به صورت یک مسئله اصلی مورد بهره برداری قرار بگیرد و کلید و بنیاد اصلی کار باید به صورت مستقل دیده شود و ذیل موارد دیگر نباید تعریف نشود.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس نباید در ذیل برنامه های دیگر قرار داده شود، در فارس ۲۷۰ هزار ایثارگر، ۴۲ هزار جانباز و ۱۵ هزار شهید و بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ آزاده سرافراز داریم که سربلندی امروز ما حاصل رشادت های آنان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس عنوان کرد: در حفظ آثار دفاع مقدس، موزه ها، یادمان های شهدا، دانشنامه دفاع مقدس و غیره حائز اهمیت است و کتاب فارس در دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس به عنوان نخستین استان در این زمینه رونمایی می شود.

وی ادامه داد: ۹۰ درصد برنامه های هفته دفاع مقدس با همراهی سپاه فجر استان انجام می شود و تجلیل از ۱۴۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان داریم که میزبانی آن به عهده سپاه فجر فارس است.

سردار کوشکی اضافه کرد: تجلیل از خادمان ایثار و شهادت را در هفته مقدس در استان داریم و صدا و سیمای فارس همت عالی با اجرای ۵۰ برنامه فاخر در هفته دفاع مقدس داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha