سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جلسه مرکز مشاوزه حیات طیبه

حوزه/ اولین نشست هم اندیشی و تبادل نظر مدیر مرکز مشاوره حیات طیبه با مشاوران مدارس علمیه خواهان استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، صدیقه بهشتی، مدیر مرکز مشاوره حیات طیبه حوزه علمیه خواهران اصفهان، در نشست هم اندیشی چندتن از مشاوران مدارس علمیه خواهران استان اصفهان، به بیان سیر راه اندازی مرکز مشاوره و فعالیت های آن پرداخت و گفت: این نشست به منظور تبادل نظر مشاوران در زمینه چگونگی ارتقای سطح علمی و مهارتی، تکنیک های جدید علمی و افزایش مبانی علمی و منطبق با متون دینی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

   وی در این نشست با اشاره به مسائل و مشکلاتی که طلاب با آن مواجهه هستند افزود: در این راستا بهتر است که مشاورین با توجه به مشکلات جدید اجتماعی راه های برون رفت از این مسائل را مورد توجه قرار داده و توضیحاتی را در این رابطه ارائه کنند.

بهشتی افزود: مسائل طلاب جدای از مسائل جامعه نیست و باید راهکارهای علمی برای طلاب بیان گردد و در مواردی به مرکز مشاوره حیات طیبه ارجاع داده شود.

   وی تصریح کرد: باید توجه ویژه ای به حلقه مفقوده مهارت ها داشت که از جمله ی مهارت ها و آموزش های کاربردی برای مشاورین، می توان به مهارت ارتباط و زبان بدن اشاره کرد تا مشاورین در مدارس علمیه جایگاه علمی و تخصصی خود را بیابند.

   مدیر مرکز مشاوره حیات طیبه اظهار کرد: در این مرکز یک مشاور متخصص مرجع حضور دارد تا  پاسخگوی تلفنی سؤال های احتمالی مشاوران در مدارس علمیه باشد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha