جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 978676
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
حجت الاسلام ابراهیم کلانتری

حوزه/ تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) از اصحاب رسانه درخواست کرد که عنوان «آیت الله» را برای او به کار نبرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، در خصوص اهمیت رسانه اظهار کرد: رسانه هم در جامعه کنونی و هم در گذشته نیز بسیار حائز اهمیت بوده است.

وی در ادامه رسانه را چشم و چراغ جامعه دانست و اضافه کرد: ترسیم کننده مسیر کلی جامعه بشری است، رسانه اینقدر حائز اهمیت است که جنگ امروز بشر جنگ رسانه ها است، در واقع سرنوشت بشر را رسانه ها رقم می زنند.

به گفته تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع)، ناتوی غربی از تمام قدرت های خود استفاده می کنند تا جای شهید و جلاد را تغییر دهند، از این رو نباید رسانه را دست کم گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری گفت: در جنگ فرهنگی رسانه ها کاربرد دارند، از این رو باید از تمام ظرفیت های رسانه باید استفاده شود، در برخی مواقع کار خود را کوچک می شماریم در حالی که همه افراد تک تک زحمت می کشند، نباید این احساس را داشته باشیم که نمی توانیم در برابر غول های جهانی کار کنیم.

وی افزود: اکنون بزرگترین انقلاب مردمی جهان نیز از مساجد شکل گرفت، بنابراین رسانه ها می تواند در بخش خود موفق عمل کند، هنگامی انسان به خداوند توکل کرد و از ظرفیت های موجود استفاده کرد خداوند نیز راه را بر او باز خواهد کرد.

تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) عنوان کرد: رسانه ابزار اصلی کار حرم مطهر شاهچراغ(ع) است، جایگاه سومین حرم را رسانه می توانند به جهان اسلام معرفی کنند و هیچ راهی به جز حضور رسانه ممکن نیست.

وی در پایان نیز تصریح کرد: باید گفتمان مستمر اصحاب رسانه با محوریت سومین حرم اهل بیت شکل بگیرد.

تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) همچنین از اصحاب رسانه درخواست کرد که عنوان «آیت الله» را برای  او به کار نبرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    5 0
    واقعا جای تحسین دارد، این است سیره و سنت اسلامی قابل توجه برخی ها
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    6 1
    درود وصد آفرین بر حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای کلانتری ایده الله تعالی ، خیلی انسان بزرگواری است که میفرماید به من آیة الله نگوئید .