جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه گفت: جریان تحریف بر این باور بود که به دلیل چالش در برجام و FATF عضویت ایران در شانگهای پذیرفته‌ نمی شود که این‌ توهم شکست خورد.

حجت‌الاسلام مختار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  در کرمانشاه، در خصوص اینکه عضویت ایران در سازمان شانگهای ماهیت پلید جریان تحریف را آشکار کرد، اظهار داشت: جریان دو قلوی تحریم و تحریف همگام با هم در صدد به زانو در آوردن و به دنبال ایجاد نارضایتی و تشویش اذهان آحاد جامعه می باشند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه افزود: رهنمودهای امامین انقلاب و تبعیت امت حزب الله از آرمان های متعالی اسلام و انقلاب اسلامی، تاکنون توطئه بدخواهان و خواص مردود را یکی پس از دیگری خنثی نموده است.

حجت‌الاسلام سلیمانی  بیان کرد: صاحبان اصلی انقلاب در ۸ سال گذشته اوج مدیریت ضعیف اداره کشور را برغم وعده تو خالی به عینه مشاهده نموده که این معضل خود را در موضوع واردات واکسن به کشور نشان داد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه اظهار کرد: با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی، این روزها در کمتر از یک ماه، به تدریج شاهد ساماندهی اوضاع نابسامان بازار و گمرک هستیم که نمونه آن رفع دغدغه مردم از بابت واکسن مورد نیاز کشور است.

حجت‌الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: همه به یاد داریم که ‏زمان انتخابات می‌گفتند: رئیسی تحریم است  و نمی‌تواند از کشور خارج بشود؛ اولین سفر خارجی او ثابت کرد، شیطنتی بیش از جانب جریان تحریم نبود.

وی در پایان گفت: درایت و اقتدار مدیریتی رئیس دولت سیزدهم، در این فرصت کم با پیگیریهای بدون توقف خود را نشان داده، اما با توجه به فرصت سوزی دولت قبل، نیاز به صبوری مردم دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha