دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازدید از پروژه ساختمان مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) یزد

در دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با مؤسس مدرسه علمیه ریحانة الرسول (س)، میزان پیشرفت و وضعیت پروژه ساختمان این مدرسه و مسائل و شکلات آن بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، به همراه معاون اداری مالی خود از پروژه ساختمان مدرسه ریحانة الرسول(سلام الله علیها) بازدید کرد .

در این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا ابویی، مؤسس مدرسه علمیه ریحانة الرسول (سلام الله علیها) یزد، نیز حضور داشت، مدیر حوزه خواهران استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود و میزان پیشرفت این پروژه، از حمایت های مادی و معنوی موسس و سایر اعضای هیئت امناء مدرسه تشکر و قدردانی کرد و مقرر شد اقدامات لازم جهت تامین اعتبار بابت تکمیل پروژه توسط موسس و با همکاری مدیریت استان انجام گیرد تا شاهد بهره برداری از این پرو ژه باشیم.

 در این بازدید نقیب احمدی، معاون اداری مالی حوزه خواهران اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۱۷۰ متر و با زیر بنایی بالغ بر ۲۴۰۰متر در سه طبقه به کمک خیرین وموسس مدرسه و مرکز مدیریت قم در حال ساخت می باشد و تا مرحله دیوار کشی ساختمان که به صورت کامل انجام شده و بالغ بر ۲میلیارد تومان هزینه شده است و برای تکمیل آن نزدیک به ۵ میلیارد تومان دیگر لازم است .

 وی اظهار امیدواری کرد با تلاش موسس و خیرین و دیگر مسئولین محترم استان و با همکاری مرکز مدیریت حوزه خواهران بتوان بودجه لازم را جذب و این پروژه را به اتمام رسانید.

حجت الاسلام والمسلمین ابویی نیز ضمن تشکر از تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته توسط مدیریت استان در جهت ساخت این مدرسه، درباره تامین اعتبار جهت تکمیل ساختمان مدرسه قول همکاری لازم را داد و بر تکمیل آن تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha