جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مهر آرا

حوزه / مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: کسانی که عازم سفر در اربعین هستند، می توانند به تنهایی یک رسانه باشند که لازمه آن این است که خود، آموزش های لازم را کسب کنند و پیام رسان این نهضت بزرگ باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، صبح امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: حضور باشکوه مردم در پیاده روی اربعین نشان می دهد تا ابد و برای همیشه قیام عاشورا و واقعه کربلا ماندگار خواهد ماند و فراموش نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: اربعین حسینی و جاذبه مغناطیسی حضرت سیدالشهداء(ع) امروز نماد وحدت و عزت دنیای اسلام است و این شور توام با شعور حسینی در خیل عظیم عاشوراییان در روز اربعین حسینی بیانگر عشق و ارادت شیعیان و مسلمانان جهان به امام حسین (ع) است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمنان جاهل بدانند ملت ایران و عراق در همه شرایط در کنار هم خواهند بود و هیچ چیز نمی تواند عظمت بزرگترین حرکت انسانی را در اربعین تحت الشعاع قرار دهد.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین تصریح کرد: کسانی که عازم سفر در اربعین هستند، می توانند به تنهایی یک رسانه باشند که لازمه آن این است که خود، آموزش های  لازم را کسب کنند و پیام رسان این نهضت بزرگ باشند.

وی ادامه داد: رسانه های غرب می دانند که اگر هدف حرکت عظیم راهپیمایی اربعین حسینی  برای دنیا تبیین شود و ملت های دنیا حضرت امام حسین(ع) را بشناسند، سرنوشت دنیا تغییر یافته و قدرت از آنان گرفته می شود.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: ملت ایران با تأسی از روش و سیره امام حسین (ع) و آموختن درس استقامت و مقاومت از حضرت زینب (س) هرگز تسلیم ظلم و زور نخواهد شد و با تمام توان از عزت اسلامی خود دفاع خواهد کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha