جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمد باقر ذوالقدر

دکتر محمدباقر ذوالقدر به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تقدیر از خدمات دکتر محسن رضایی، با صدور حکمی، دکتر محمدباقر ذوالقدر را به سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

موافقت رهبر معظم انقلاب با استعفای محسن رضایی

 متن حکم به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمد باقر ذوالقدر دام عزّه

با عنایت به استعفای دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، جناب آقای دکتر محسن رضایی دامت توفیقاته که طی سالیان متمادی خدمات ارزشمندی در این سمت داشته اند و تشکر از زحمات بی دریغ ایشان، جنابعالی را که بحمدالله از شخصیت های انقلابی، صاحب فکر و دارای تجارب ارزشمند اجرایی می باشید، حسب ماده ۳ آیین نامه مجمع تشخیص و تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می نمایم.

امید است به فضل الهی و با اهتمام و سعی بلیغ در انجام وظایف محوّله در دبیرخانۀ مجمع و سایر وظایف مرتبطه، در پیشبرد امور موفق باشید. در هرحال خداوند یار و ناصرتان باد. إنّه نعم المولی و نعم النصیر.

از مقام معظم رهبری مدظله العالی به جهت پذیرش پیشنهاد دبیری و نیز نصب جنابعالی به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، تشکّر می کنم و سلامتی و دوام عمر همراه با توفیق و تسدید ایشان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

صادق آملی لاریجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

آشنایی اجمالی با دبیر جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام

 دکتر محمدباقر ذوالقدر از فرماندهان دوران دفاع مقدس، متولد سال ۱۳۳۳ شهر فسا (استان فارس) و دارای دکترای مدیریت راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی است.

او جانشینی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶، معاون ستاد کل نیروهای مسلح در امور بسیج، معاون حفاظت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱ و معاون راهبردی قوه قضائیه از ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۹ را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اسدالله IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    28 0
    دکتر واژه ای فرانسوی است که به عربی مجتهد گفته می شود و عنوان کسی است که نظریه پرداز است. مانند افلاطون، ارسطو، جان لاک، بوعلی سینا، فارابی، هوتن، داریوش اول، روح الله خمینی (در کتاب حکومت اسلامی)، نائینی و... نه کسی که مدرک گرفته. بایدن و بوریس جانسون، مکرون و اوباما دکترا دارند ولی چون نظریه پرداز نیستند به آنها دکتر نمی گویند.