جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ حجت‌الاسلام پشم فروش، از اعزام ۱۰ مبلغ زبان‌دان به کشور عراق خبر داد گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد مرکزی اربعین، تعداد ۱۰ نفر از مبلغان زبان‌دان حوزه علمیه اهواز عازم کربلای معلا خواهند شد.

حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، مسئول اعزام مبلغان کمیته فرهنگی اربعین در خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از اعزام ۱۰ مبلغ زبان‌دان به کشور عراق جهت تبلیغ در مسیر پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد مرکزی اربعین، تعداد ۱۰ نفر از مبلغان زبان‌دان حوزه علمیه اهواز عازم کربلای معلا خواهند شد.

وی با بیان اینکه این تعداد نفرات مبلغ شعائر حسینی و گفتمان انقلاب اسلامی در مسیر پیاده‌روی اربعین خواهند شد، بیان کرد: «تقویت وحدت بین الممالک»، «همگرایی با برادران عراقی»، «تبیین آموزه‌های ناب دینی با بهره‌گیری از ظرفیت اربعین حسینی» و «لزوم همگرایی برای مبارزه با استکبار جهانی» بخشی از برنامه‌های تبلیغی مبلغان در مسیر پیاده‌روی اربعین می‌باشد.

مسئول اعزام مبلغان کمیته فرهنگی اربعین در خوزستان، گفت: مبلغان اعزامی در مسیرهای نجف به کربلا و کاظمین به کربلا به‌صورت گروهی فعالیت‌های تبلیغی خود را دنبال خواهند کرد.

حجت‌الاسلام پشم فروش، در پایان اظهارداشت: طبق سهمیه مشخص‌شده برای اهواز، تلاش شد تا مبلغان شاخص اهوازی برای این مهم به‌کارگیری شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha