پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز آموزش مهارت های کاربردی، حجت السلام والمسلمین ملانوری

حوزه/ به زودی اولین شماره از فصلنامه علمی پژوهشی «مطالعات تبلیغ دینی » در مرکز پژوهش‌های تبلیغی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ در دسترس اساتید، پژوهشگران و مبلغین گرامی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری در جلسه هیأت تحریریه فصلنامه مطالعات تبلیغ دینی از انتشار فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات تبلیغ دینی در فصل پاییز خبر داد.


معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در ادامه از سه نشریه در مرکز پژوهش‌های تبلیغی خبر داد و گفت: تا پیش از این «ماهنامه مبلغان» با حدود ۲۳ سال سابقه انتشارِ بی‌وقفه، در موضوعات مختلف تبلیغ در دسترس مبلغین و علاقه مندان قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین «نشریه سفیر امین» ویژه مبلغان دانش آموزی  راه اندازی شده است که با استقبال خوب مبلغان این حوزه تخصصی روبرو گردیده است.
مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ در ادامه یادآور شد: سومین نشریه مرکز پژوهش‌های تبلیغی، فصلنامه علمی پژوهشی «مطالعات تبلیغ دینی » است که با هدف تحقیق و توسعه مباحث نظری و بنیادین تبلیغ راه‌اندازی می شود. این فصلنامه که به ابعاد نظری تبلیغ می‌پردازد و دارای ۱۵ سرویس علمی است و از مبرزترین اساتید حوزه علمیه قم جهت مدیریت سرویس های علمی این نشریه دعوت به عمل آمده است.


حجت الاسلام والمسلمین  ملانوری در ادامه افزود: از تمامی پژوهشگران و محققان عرصه دانش تبلیغ دعوت به عمل می‌آید که جهت انتشار مقالات علمی پژوهشی خود با مدیراجرایی فصلنامه برای دریافت شرایط پذیرش مقالات ارتباط برقرار کنند.

ارتباط با مدیر اجرایی و دریافت شرایط پذیرش مقالات :
https://eitaa.com/@salambarhosain

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha