پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ازادی خواه

حوزه/ معاون سیاسی استاندار همدان با تاکید بر اینکه امروز رسالت سنگینی نسبت به انقلاب بر دوش همه ما قرار دارد، گفت: امروز لازم است تا فرهنگی که زمینه ساز پیروزی انقلاب شد را به نسل جوان انتقال دهیم و ویژگی های شخصیت هایی چون شهید مدنی(ره) را به شکل مقتضی در هر قشری جا بندازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مصطفی آزادبخت معاون سیاسی استاندار همدان، شب گذشته در مراسم  تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنگره شهید آیت الله مدنی(ره) در همدان، با اشاره به رهبری امام خمینی(ره) و نقش ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حضرت امام(ره) توانست با استفاده از ظرفیت بزرگان و متفکران جامعه به بسیج عمومی بپردازند.

وی با بیان اینکه شهید مدنی(ره) و امثال این شهید والامقام نمونه عینی این افراد متفکر و برنامه ریز بودند، گفت: این بزرگان در سراسر کشور فرهنگ انقلاب را گسترش دادند و توانستند با استفاده ظرفیت های مردمی زمینه پیروزی انقلاب را رقم بزنند.

آزادبخت با تاکید بر اینکه امروز رسالت سنگینی نسبت به انقلاب بر دوش همه ما قرار دارد، مطرح کرد: امروز لازم است تا فرهنگی که زمینه ساز پیروزی انقلاب شد را به نسل جوان انتقال دهیم و ویژگی های شخصیت هایی چون شهید مدنی(ره) را به شکل مقتضی در هر قشری جا بندازیم.

وی با اشاره به اینکه جامعه باید با چنین شخصیت های بزرگی آشنا شود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی بر آمده از فکر، منش و عملکرد روحانیت و رهبری حضرت امام(ره) بود و اگر می خواهیم امروز این راه را ادامه دهیم راه، همان راه ولایت و نقش آفرینی با روحانیت است و اگر غیر از این باشد، به بیراه خواهیم رفت.

فرهنگی که زمینه ساز پیروزی انقلاب شد را به نسل جوان انتقال دهیم

فرهنگی که زمینه ساز پیروزی انقلاب شد را به نسل جوان انتقال دهیم

گفتنی است، در این جلسه تعدادی از مسئولان کمیته های تخصصی به بیان گزارشی در رابطه با اقدامات صورت گرفته در مدت زمان برگزاری کنگره پرداختند و در آخر مراسم نیز از فعالان و دست اندرکاران برگزاری مراسم تقدیر به عمل آورده شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha