شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدارس

حوزه/ حجت‌الاسلام علیزاده، با بیان اینکه "مدارس" بهترین مکان برای پرورش فکری دانش‌آموزان است، گفت: امیدواریم با ورود شما به آموزش و پرورش، با تلاش و کوشش، تدریس صحیح و تربیت درست دانش‌آموزان، بتوانید راه را برای دیگر طلاب باز کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام عبدالمهدی علیزاده، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه خوزستان، در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول، به شرح نکات اخلاقی و رسالت مدرسین طرح امین پرداخت و بیان کرد: ما از بدو ورود به حوزه علمیّه با امام زمان(عج) عهد بسته‌ایم که سرباز امام زمان(عج) باشیم و برای ایشان سرباز تربیت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه "مدارس" بهترین مکان برای پرورش فکری دانش‌آموزان است، افزود: ما حوزویان در هر نقش و جایگاهی که باشیم، توانایی و استعداد آن را داریم که کار تربیتی انجام دهیم و بحمدالله با این اتفاق جدید، یک مأموریت جدید به مأموریت‌های شما اضافه خواهد شد؛ بدین گونه که اگر قبلاً به امر هیئت داری، منبرداری، مجلس داری و کار تبلیغی پرداخته‌اید، هم‌اکنون باید در دو ساحت «آموزشی» و «پرورشی»، تلاش مضاعف کنید.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه طلاب قبول شده در آزمون استخدامی مدرسین طرح امین، باید محکم، استوار، با تعهد به وظیفه خویش عمل کنند، گفت: امیدواریم با ورود شما به آموزش و پرورش، با تلاش و کوشش، تدریس صحیح و تربیت درست دانش‌آموزان، بتوانید راه را برای دیگر طلاب باز کنید.

حجت‌الاسلام علیزاده، در پایان، ضمن تشکر از رابط طرح امین دزفول، بیان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی ستاد طرح امین، از جزیره عمل کردن خارج شویم و متعهد تحت فرمان مدیریت حوزه علمیّه خواهران و با اِشرافیت و زیر نظر مدیریت مدرسه علمیه، بتوانیم گام‌های مؤثرتر، بلندتر و محکم‌تری در این زمینه برداریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha