پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدجمال حسینی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران گفت: دوران دفاع مقدس به نوعی برای همه ما یک دانشگاه بزرگ است، دانشگاهی که در آن درس ایثار و مقاومت تدریس می شود.

حجت الاسلام سیدجمال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: یکی از برگ های زرین تاریخ انقلاب اسلامی، هشت دفاع مقدس است. سال هایی که رزمندگان اسلام با کمترین سلاح و البته بیشترین ایمان در مقابل دشمنی بعثی و ایادی استکبار قرار گرفتند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران ادامه داد: فارغ از خسارت هایی که هشت سال جنگ برای این کشور داشت، این دوران نقش ارزنده و مهمی در تثبیت نظام در منطقه و جهان داشت، زیرا رزمندگان ایرانی با دستان خالی در مقابل بیش از 50 کشور، هشت سال مقاومت کردند و افتخار آفریدند.

استاد حوزه علمیه کردستان اظهار کرد: بنابراین می توان گفت که دوران دفاع مقدس به نوعی برای همه ما یک دانشگاه بزرگ است، دانشگاهی که در آن درس ایثار و مقاومت تدریس می شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: امروز باید ارزش های هشت سال دفاع مقدس و آنچه که در آن ایام روی داد را برای نسل های جوان بازگو کنیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران با اشاره به جایگاه حساس کردستان در ایام دفاع مقدس، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب و قبل از آغاز جنگ تحمیلی استان کردستان درگیر جنگ با گروهک های تجزیه طلب بود و اکنون نیز بعد از گذشت دهه ها از دفاع مقدس همچنان این خطه به عنوان مرزداری غیور و وطن پرست در مقابل عناصر فریب خورده دشمن به ویژه گروهک های تروریستی و جنایتکار استوار ایستاده است و این مایه افتخار برای مردمان این دیار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha