پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب

حوزه/ حجت‌الاسلام قنبری گفت: بیان نکات اخلاقی، مسائل شرعی و جملاتی ناب از نهج‌البلاغه و بیانیه گام دوم در کلاس درس توسط اساتید، مسیر بالندگی و رشد علمی و معنوی را برای طلاب به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه خاتم‌الاوصیاء(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) شهر فاضل‌آباد استان گلستان، با حضور حجت‌الاسلام علی قنبری برگزار شد.

حجت‌الاسلام قنبری آغاز سال تحصیلی را گرامی داشت و گفت: علم مفید برای اهل تقوا، با علم مفید برای سایر افراد متفاوت است زیرا علم اهل تقوا افزایش معنویت و رسیدن به درجات عالی را در پی دارد.

وی با استناد به حدیث امام صادق(علیه‌السلام) اشاره کرد: علم مفید، علمی ایست که باعث خداشناسی، خودشناسی، وظیفه‌شناسی و آسیب‌شناسی شده و این چهار رکن، شاخصه‌های رسیدن به رشد و تعالی را برای انسان فراهم می‌کند.

امام جمعه شهر فاضل‌آباد خاطرنشان کرد: حلقه گمشده در جامعه و حکومت اسلامی، توحید است برای مثال می توان گفت فراموشی نگاه توحیدی در عرصه اقتصادی باعث فساد اقتصادی می‌شود.

حجت‌الاسلام قنبری گفت: با علم می‌توان حقیقت عبودیت را درک کرد ولی علم بدون ایمان حجاب اکبر و لغزش و سقوط را به همراه دارد.

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: بیان نکات اخلاقی، مسائل شرعی و جملاتی ناب از نهج‌البلاغه و بیانیه گام دوم در کلاس درس توسط اساتید، مسیر بالندگی و رشد علمی و معنوی را برای طلاب به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha