جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجمع استادیاران شهید مدنی(ره)

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: در گام دوم انقلاب همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید داشتند، باید زمینه حضور جوانان و نخبگان در بحث مدیریت کشور فراهم شود و حلقات صالحین می‌تواند نقش موثری را در معرفی مدیران و نخبگان ایفا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانیT عصر امروز در مجمع استادیاران شهید مدنی(ره)، با بیان اینکه در جلسات صالحین و استادیاران به دنبال پویایی بیشتر و دریافت نتیجه مطلوب باشیم، اظهار داشت: گاهی اوقات بیشتر زمان جلسات و گردهمایی‌ها به ارائه گزارش سپری می‌شود که این موضوع از پویایی کار جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه نباید جلسات به گزارش دهی صرف ختم نشود، گفت: بهتر است تا گزارش موجود از فعالیت‌های صورت گرفته به صورت مکتوب قبل از جلسات در اختیار اعضا قرار بگیرد تا بتوانیم به نتیجه مطلوب و مورد انتظار در جلسات دست پیدا کنیم.

امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم ارتقا سطح کیفی و کمی در مجموعه صالحین، مطرح کرد: حضور جوانان مومن و انقلابی در حلقات صالحین یک ظرفیت عالی است که باید بتوانیم از آن به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با اشاره به سرکشی‌های صورت گرفته از حلقات صالحین، یادآور شد: تقویت برنامه‌های تفریحی و ورزشی در حلقات و شناسایی نخبگان، دو درخواست جدی در بین صالحین است که باید با برنامه ریزی دقیق به آن توجه شود.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: در گام دوم انقلاب همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید داشتند، باید زمینه حضور جوانان و نخبگان در مدیریت کشور فراهم شود و حلقات صالحین می‌تواند نقش موثری را در معرفی مدیران و نخبگان ایفا کند که لازمه آن شناسایی نخبگان جوان جامعه است.

وی با طرح این سؤال که مدیران آینده کشور در کجا باید تربیت شوند، گفت: این سؤال را سرمربیان صالحین باید جواب دهند که نقش من و شما در شناسایی و معرفی نخبگانی جامعه به عنوان حلقه میانی، چیست؟

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه در جلسات به سمت ارتقا کمیت و کیفیت کار حرکت کنیم، اظهار داشت: در جلسات و گردهمایی‌های سرمربیان باید با پرداختن به مباحث علمی به شبهات روز و سوالاتی که در ذهن جوانان وجود دارد پاسخ گفت.

وی با اشاره به اینکه نیازمند یک سند اجرایی سالیانه برای جلسات صالحین هستیم، مطرح کرد: مربیان و سرمربیان باید از لحاظ علمی محک بخورند و از توان علمی به روزی برخوردار باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha