پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست ائمه جماعات

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در نشست شورای تبلیغ از تدوین آیین‌نامه محوریت‌بخشی به امام مسجد در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری امروز در نشست شورای تبلیغ استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر تنها استانی است که سند جامع مساجد آن تدوین و تصویب شده است، اظهار داشت: در حال تدوین آیین‌نامه‌های سند هستیم و فرصتی طلایی است که محوریت‌بخشی به امام مسجد به عنوان یکی از این آیین‌نامه‌ها، مورد تأیید قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: آیین‌نامه محوریت بخشی به امام مسجد در شورای عالی مساجد ارائه شود و پس از آنکه به عنوان آیین‌نامه مصوب شد قابلیت اجرایی داشته باشد.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به فلسفه تشکیل جلسه شورای تبلیغ، اظهار کرد: آشنایی عزیزانی که در نهادهای دیگر متولی امر مسجد هستند، با فعالیت‌ها و مأموریت‌هایی که در حال انجام است و در نهایت، همگرایی بیشتر برای نزدیکتر شدن به اهدافی که در سند جامع مساجد استان ذکر شده محور این جلسه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به فعالیت‌های مرتبط با حوزه مسجد که در دستور کار بنیاد هدایت قرار دارد، تصریح کرد: سند تدوین شده با آنچه که به عنوان مأموریت در بنیاد هدایت تعریف شده انطباق حداکثری دارد و لذا بودجه‌، حمایت‌ها و کمک‌هایی که از تهران ناظر به مساجد اختصاص داده می‌شود، کمک کننده است که این سند واقعی‌تر به سمت اجرا حرکت کند.

وی گفت: مدیران شهرستانی ادارات تبلیغات اسلامی استان به عنوان راهیاران استانی در سطح شهرستان‌ها این کار را به عهده گرفتند و ماموریت متمرکز مساجد را دنبال می‌کنند و در استان هم حجت‌الاسلام رنجبر به عنوان راهیار استانی شبکه امامت این مسئولیت را به عهده دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha