پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شاهرخی

حوزه/ استاندار همدان با تاکید بر اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس امروز بر همه ما واجب است، گفت: تقدیر و بزرگداشت از ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و همه افرادی که در این مسیر حضور داشتند امروز ضروری و جز وظایف ما می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مقاومت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: ایثار، جانفشانی و از خودگذشتگی مهمترین داشته‌های و ویژگی‌های جامعه اسلامی ایران است که اوج نمود این ویژگی‌ها را جهان در دوران دفاع مقدس مشاهده کرده است.

وی با بیان اینکه هر کس در توان خود در دوران دفاع مقدس، به ایفا نقش می‌پرداخت، گفت: بخشی از جامعه که توان حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را داشتند، در خط مقدم جبهه مشغول خدمت رسانی و نبرد با دشمن بودند و بخشی دیگر که توانایی حضور در جبهه‌ها را نداشتند، در پشت جبهه با تمام وجود خود را وقف جبهه‌ها کرده بودند.

شاهرخی افزود: با ارج نهادن به این ارزش و توجه به این مسائل بوده است که توانسته‌ایم در طول ۴۲ سال گذشته از میدان‌های مختلف، با قدرت عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه در طول سال‌های پس از انقلاب نیز این مسیر و توجه به ارزش‌ها مستمرا ادامه داشته است، مطرح کرد: ایثارگری اقشار مختلف مردمی در دوران کرونا، چه در عرصه ضد عفونی معابر و چه در کمک‌های مومنانه، نمونه‌هایی از این رفتار مردم جمهوری اسلامی ایران بوده است.

استاندار همدان با بیان اینکه در حوادث مختلف همچون کرونا، سیل و زلزله روحیه ایثارگری و فداکاری مردم به خوبی مشهود بود، اظهار داشت: روزی جوانان این مرز و بوم در دفاع مقدس حضور داشتند، روزی در سوریه و کشورهای منطقه در مقابل دشمنان ایستادند، روزی در عرصه خدمت رسانی به مردم سیل زده و درگیر زلزله و امروز نیز در عرصه کرونا در میدان خدمت رسانی حضوری جدی دارند.

وی با تاکید بر اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس امروز بر همه ما واجب است، گفت: تقدیر و بزرگداشت از ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و همه افرادی که در این مسیر حضور داشتند امروز ضروری و جز وظایف ما می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha