شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست استاندار خوزستان با اعضای گروه‌های جهادی

حوزه/ خلیلیان، با بیان اینکه برخی از شهرستان‌های خوزستان در امر واکسیناسیون از برنامه زمان‌بندی عقب هستند، گفت: برای جبران این عقب‌ماندگی از گروه‌های جهادی خواسته می‌شود تا با جدیت و با ظرفیتی که از آن برخوردار هستند، کادر درمان را برای گسترش فرآیند واکسیناسیون در استان همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، در جمع تعدادی از اعضای گروه‌های جهادی خوزستان، اظهارداشت: فعالیت این گروه‌ها باید با سازماندهی‌ کاربردی برای بهره‌مندی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی همراه باشد.

وی بر تسریع در امر واکسیناسیون عمومی خوزستان تأکید کرد و افزود: گروه‌های جهادی از ظرفیت مناسب برای اقناع افکار عمومی و دریافت واکسن از سوی مردم برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه برخی از شهرستان‌های خوزستان در امر واکسیناسیون از برنامه زمان‌بندی عقب هستند، گفت: برای جبران این عقب‌ماندگی از گروه‌های جهادی خواسته می‌شود تا با جدیت و با ظرفیتی که از آن برخوردار هستند، کادر درمان را برای گسترش فرآیند واکسیناسیون در استان همراهی کنند.

لزوم انسجام گروه‌های جهادی برای خدمات رسانی به مردم

خلیلیان، سازمان‌دهی منسجم و با برنامه گروه‌های جهادی برای ارائه خدمت به شهروندان سراسر خوزستان را خواستار شد و پرهیز از موازی کاری در انجام فعالیت‌ها را مورد تأکید قرار داد.

استاندار خوزستان، یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های تشکیل گروه‌های جهادی را ضمن خدمات‌رسانی به مناطق محروم، مطالبه‌گری بیان کرد و افزود: هم‌افزایی و پیوند گروه‌های جهادی با دستگاه‌های اجرایی ضروری است تا به واسطه آن، نقاط ضعف شناسایی و پوشش داده شوند.

وی با تأکید بر اینکه فقر و محرومیت در مناطق مختلف کشور با وجود گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی غیرقابل قبول است گفت: گروه‌های جهادی نباید دچار روزمرگی شوند؛ و باید مسیر توسعه و پیشرفت را در دستور کار خود قرار دهند.

وی محرومیت‌زدایی به واسطه اقدامات گروه‌های جهادی را یک امر مقدس دانست و افزود: با این وجود باید از طریق برنامه‌ریزی‌ راهبردی علاوه بر محرومیت‌زدایی، به سمت رونق و توسعه همه جانبه حرکت کنیم.

خلیلیان ادامه داد: دولت جدید به واسطه اعتماد و رای مردم روی کار آمده و در راستای تحقق اهداف انقلابی این دولت، از کمک گروه‌های جهادی استقبال خواهد شد.

توسعه خوزستان در تراز انقلاب اسلامی

استاندار خوزستان، با تأکید بر اینکه مردم به دولت جدید امیدوار هستند، گفت: بر این اساس لازم است که خوزستان در تراز انقلاب اسلامی توسعه و با پیشرفت‌های مختلف همراه گردد.

وی افزود: توسعه و محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف استان خوزستان نیازمند استفاده از مدیران کارآمد، باتجربه و همچنین جوان است.

وی با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره عزل مدیران دولت دوازدهم گفت: تاکنون برخلاف چنین گمانه‌زنی عمل شده و در تلاش هستیم تا با منطق و ظرفیت شناسی در انتخاب مدیران جدید اقدام شود.

مدیریت ارشد خوزستان شنونده همه توصیه‌ها برای انتصابات است

وی با اشاره به برخی درخواست‌ها برای استفاده از گروه‌های جهادی در مسؤولیت‌ها افزود: آنچه در انجام انتصابات اهمیت دارد، کارآمدی و شایسته‌سالاری است.

خلیلیان، در پایان با بیان اینکه مدیریت ارشد استان همواره شنونده همه توصیه‌ها و پیشنهادات در امر انتصابات خواهد بود گفت: با این وجود، تصمیم نهایی در انتخاب افراد بر اساس شاخص‌هایی انجام می‌شود که منجر به بهبود وضعیت زندگی مردم شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha