جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد رضایی

رمدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان اعلام کرد: ۵۰ هزار نفر از پیشکسوتان استان در قالب طرح تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت کشوری تجلیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان،  سرهنگ محمد رضایی، پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که در استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: افتخار می کنیم در هفته دفاع مقدس میزبان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس هستیم.

وی بیان کرد: همایش تجلیل از پیشکسوتان امسال به دلیل شرایط کرونایی به صورت غیر متمرکز و در سراسر استان ها و مراکز بخش ها برگزار می شود.

مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان اظهار کرد: در استان اصفهان خدمت بیش از ۵۰ هزار نفر از پیشکسوتان استان در قالب این برنامه کشوری هستیم که البته به صورت نمادین از چند تن از پیشکسوتان تجلیل به عمل آمد.

رضایی تصریح کرد: شهدا ستارگان درخشان آسمان شهر و کشور و پیشکسوتان دفاع مقدس دُر گرانبهایی هستند که در سطح جامعه نفس می کشند.

وی ابراز کرد: پیشکسوتان امروز، جوانانی بودند که سینه خود را مقابل هجمه های دشمن در جنگ تحمیلی سپر کردند و بعد از چهل و یک سال همچنان در عرصه های مختلف در حال خدمت کردن هستند.

مدیر کل بنیاد حفظ ونشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان  عنوان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  استان اصفهان از همه خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس دعوت می کند که در خانه دوم خود یعنی بنیاد حفظ آثار حضور یابند تا در امر تولید محتواهای فاخر کمک رسان ما باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha