شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عبادی زاده

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در مراسم تکریم و معارفه فرمانده منطقه یکم امامت نداجا، گفت: هدف گذاری انقلاب بر مبنای تمدن نوین اسلامی آینده روشن تری برای ما رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده منطقه یکم امامت نداجا در بندرعباس ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دو فرمانده عزیزی که تکریم و معارفه می شوند با قدم و نیت صدق وارد کار شدند و خدمات بسزایی در حوزه خود انجام دادند؛ امروز هم ورود صدق داریم و هم خروج صدق.

وی افزود: سرمایه های انسانی حتی اگر بازنشسته هم شوند برای کشور یک نعمت ماندگار خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: آینده ما در گام دوم انقلاب اسلامی یک آینده روشنی است؛ هدف گذاری انقلاب بر مبنای تمدن نوین اسلامی آینده روشن تری برای ما رقم خواهد زد.

امام جمعه بندرعباس ابراز کرد: امروز عزت و عظمتی که شما نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه برای کشور رقم زدید از ثمرات تمدن اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی دریای ارتش همیشه خوش درخشیده است، اظهار کرد: ان شاءالله که با الطاف الهی بتوانیم در مسیر انقلاب و رهبری ثابت قدم مانده و خدمت کنیم.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha