دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: نباید مساجد محلات به ویژه در محله های حاشیه ای شهر را منحصر به اقامه نماز کنیم، بلکه باید به کانون های فرهنگی و خدمت رسانی اجتماعی تبدیل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی، ظهر امروز در نشست جمعی از فعالان عرصه فضای مجازی و رسانه شهرستان بیجار، اظهار داشت: نقش فعالان رسانه ای، مبلغین دینی، طلاب و... در کاهش آسیب های اجتماعی از سایر اقشار پررنگ تر است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش کلیدی ائمه جماعات محلات در کاهش ناهنجارها، گفت: در کنار فعالان فرهنگی و رسانه ای نباید از جایگاه مهم ائمه جماعات محلات غافل شویم؛ روحانیون و طلابی که در مساجد و کانون های فرهنگی مسجد فعالیت دارند، می توانند به مانند دیگر متولیان امر، نقش کلیدی در اصلاح ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی داشته باشند.

وی افزوداین استاد حوزه علمیه کردستان افزود: نباید مساجد محلات به ویژه در محله های حاشیه ای شهر را منحصر به اقامه نماز کنیم، بلکه باید به کانون های فرهنگی و خدمت رسانی اجتماعی تبدیل شوند. بی شک این خدمات هم باعث اعتمادزایی بیشتر به مساجد می شود و هم باعث کاهش آسیب های اجتماعی.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل دوسویه و البته کارآمد و فعال بین فعالان فرهنگی و مذهبی در سراسر کشور ایجاد شود و این ارتباط  هم خروجی مناسب داشته باشد و هم در فاز عملیاتی قابل اجرا باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha