پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: تاریخ هرگز نقش مهم، ویژه و تأثیرگذار شهر مقاومت و پایداری، دزفول عزیز، رشید و نمونه را در این حماسه فراموش نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه این هفته متعلق به همه مردم ایران است، گفت: تاریخ هرگز نقش مهم، ویژه و تأثیرگذار شهر مقاومت و پایداری، دزفول عزیز، رشید و نمونه را در این حماسه فراموش نخواهد کرد.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌ها، ایثار و از خودگذشتگی‌ها، پایداری‌ها و رشادت‌های ملتی است که یک‌تنه در مقابل تمام ابرقدرت‌ها ایستاد و رزمندگان فداکارش با دست‌خالی نگذاشتند حتی یک وجب از خاک پاک وطن در دست دشمن بماند.

امام جمعه دزفول بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادواره شهدای ارزشمندی است که با ریختن خون خود پای درخت نوپای انقلاب اسلامی، دشمن را تا ابد مأیوس کردند.

وی هفته دفاع مقدس را هفته گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز، شهیدان، جانبازان و رزمندگان اسلام دانست و افزود: این هفته برای ارج نهادن به مقام والای مادران، فرزندان و همسران شهیدان است که اگر صبر و استقامتشان نبود، خون شهیدان به ثمر نمی‌رسید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی از همه نویسندگان توانمند و پژوهشگران حوزه دفاع مقدس خواست همچنان در ثبت و ضبط تاریخ ماندگار دفاع مقدس شهرقهرمان پرور دزفول اهتمام بیشتری ورزند تا این آثار مکتوب درآینده راهنمای نسل جوان این مرزوبوم باشند.

لازم به ذکر است، دزفول در طول هشت سال دفاع مقدس مورد اصابت ۱۷۶ موشک دوربرد، ۲هزار و ۵۰۰ گلوله توپ و ۳۳۱ راکت هواپیما قرار گرفت و ۲هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha