جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
photo_۲۰۲۱-۰۹-۲۱_۲۱-۱۴-۴۷.jpg

حوزه/ آیین تجلیل از ۲۰ هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت خوزستان، با حضور علما، فضلا، مسئولین، جانبازان و جمعی از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، آیین تجلیل از ۲۰ هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت خوزستان، با حضور علما، فضلا، مسئولین، جانبازان و جمعی از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس در اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سردار حاجتی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: نسل جوان به‌عنوان سرمایه‌های ایران اسلامی باید بیش از گذشته با دوران دفاع مقدس آشنا شوند و بدانند چه افرادی انرژی و جوانی خود را برای امنیت و آرامش این میهن اسلامی فدا کردند.

وی تولید محتوای متفاوت در بستر رسانه و فضای مجازی را اولویت‌ برنامه‌های هفته دفاع مقدس در امسال دانست و گفت: تأکید داریم از برنامه‌های کلیشه‌ای پرهیز و محتوایی متناسب با روحیه جوانان امروز جامعه تولید کنیم.

همچنین در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس قطعه طلایی در تاریخ ایران اسلامی بوده و کمتر نظیری برای آن می‌توان دید، اظهارداشت: چه قبل و چه بعد از اسلام کمترین نظیری را می‌توان دید که تمام کفر در مقابل تمام ایمان قرار گرفته باشد و فرماندهی جنگ به عهده یک فقیه و یک روحانی سیاستمدار باشد.

امام جمعه اهواز، با اشاره به موضع نظام جمهوری اسلامی در خصوص صدور فرهنگ انقلاب اسلامی به جهان، گفت: موضع نظام این است که با تمام وجود برای احیای هویت اسلامی در سراسر جهان سرمایه‌گذاری کند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم، ضمن تجلیل و تقدیر از جانبازان و خانواده‌های شهدا، تمبر بزرگداشت سردار سرلشکر شهید سید محمدعلی جهان‌آرا، رونمایی شد.

تجلیل از ۲۰ هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت خوزستان

تجلیل از ۲۰ هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت خوزستان

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha