چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رًوی

خادمیاران رضوی کانون قمر بنی هاشم(ع) کاشان حمایت مالی ۱۴۰ میلیون تومانی خیران را برای کمک به محرومان جذب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  حوزه  در کاشان معاون کانون قمربنی هاشم(ع) کانون های خدمت رضوی در کاشان، در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: کمک‌های نقدی برای تهیه و توزیع نان و غذای نذری، دارو، گوشت سفید،پوشاک و کفش، لوازم خانگی، لباس نو عروس، سیسمونی، سرویس خواب، تعمیر مسکن و ایجاد اشتغال هزینه شد.
رضا حاجی غیاثی اظهار کرد: کمک ۱۴۰ میلیون تومانی خیران شامل یک میلیون و ۵۹۸ هزار تومان برای تهیه و توزیع ۸۲۰ پرس غذای گرم، ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای ذبح ۱۵۰ قطعه مرغ،پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای توزیع ۳۵۰ پرس غذای نذری دهه اول محرم، ۲ میلیون تومان برای توزیع یکهزار و ۲۰۰ قرص نان نذری در سطح شهر و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه یک عددگلاب پاش برای حرم رضوی است.
وی افزود: سایر کمک‌ها نیز شامل ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه تهیه دارو و آمپول بیمار دیالیزی، کمک هزینه ۶ میلیون تومانی خرید یخچال، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای تهیه ۱۰ دست لباس نو عروس، ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای خرید سیسمونی و سرویس خواب، یک میلیون و ۴۰۲ هزار تومان برای هدیه هفت جفت کفش، پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تهیه پوشاک، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای ایجاد اشتغال پنج نفر، ۲۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان هزینه تعمیر مسکن و ۲ میلیون جمع آوری صدقات روز مباهله است.
به گفته وی همچنین خادمیاران رضوی این کانون در یادواره سردار شهید سلیمانی و. ۱۱۰ شهید محدوده پایگاه شهید آیت الله سعیدی کاشان حضور و مشارکت داشتند.
۴۰۰ خادمیار کاشانی ثبت شده در سامانه خادمیاران آستان قدس رضوی در قالب ۱۳ کانون عمومی و ۱۹ کانون تخصصی کانون‌های خدمت رضوی در کاشان فعالیت دارد.
انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha