سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
احمدیان

حجت‌الاسلام احمدیان تصریح کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس را به‌عنوان یک شعار نگاه نکنیم، بلکه یکی از فرائض ماست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی (ره) اصفهان، اظهار کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس، بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهادت است، در حقیقت بزرگداشت یکی از شعائر دینی و یکی از دستورات فقهی ما به نام جهاد است.

وی تاکید کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس را به‌عنوان یک شعار نگاه نکنیم، بلکه یکی از فرائض ماست.

رئیس‌دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: تغییر و تحولات در بدنه مدیریتی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، همگی طی یک فرایند مشورتی اتفاق افتاده است و ربطی به لابی‌ها و ارتباط‌ها ندارد؛ تمام تلاش خود را کردم که از القائات بیرونی خود را مصون بدارم.

وی ابراز کرد: پست‌های علمی در دفتر تبلیغات اسلامی وظایف خطیری را برعهده مسئولین مربوطه قرار می‌دهد؛ کار علمی در دفتر تبلیغات اسلامی بسیار مشکل است.

حجت‌الاسلام احمدیان عنوان کرد: یک کار پژوهشی در دفتر تبلیغات باید بیست و چند مرحله را طی کند، لذا کار علمی در دفتر تبلیغات دارای بار سنگینی است.

وی اذعان داشت: جایگاه اعضای هیئت‌علمی درد دفتر تبلیغات اسلامی بسیار حائز اهمیت است، بنابراین ممحض شدن آقای مجید جعفریان در امر پژوهش، بنا بر عضو هیئت‌علمی شدن علت تودیع ایشان شد و موجبات تغییر ریاست مؤسسه آموزش عالی علامه مجلسی را ایجاد کرد.

رئیس‌دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه با برشمردن محسنّات رئیس سابق مؤسسه علامه مجلسی، به بیان نقاط قوت حجت‌الاسلام محمدجواد شفیعیان رئیس جدید این مؤسسه پرداخت و گفت: معاونت پژوهشی علامه مجلسی، سرپرست اداره فرهنگ و تبلیغ، رئیس اداره پژوهشی پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر از سوابق حجت‌الاسلام شفیعیان است.

وی ابراز کرد: توصیه اکید به رئیس جدید مؤسسه علامه مجلسی برقراری ارتباط معنادار با دیگر قسمت‌های دفتر تبلیغات اسلامی است؛ ارتباط معنادار با ارتباط متأثر از رفاقت تفاوت دارد، یک ارتباط برنامه‌ریزی‌شده است که موجبات هم‌افزایی را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام احمدیان در پایان گفت: خانه خلاقیت یکی از بخش‌هایی است که تقویت و رشد آن مجموعه برای ما بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha