جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار آتانی فرمانده سپاه استان قزوین

 حوزه / فرمانده سپاه استان قزوین گفت: همه کشورها به قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی اذعان دارند، چرا که اقتدار، عزت و قدرت انقلاب اسلامی به واسطه رشادت و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان به دست آمده و باید با قدرت به مسیر خود ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین سردار رستمعلی رفیعی آتانی، ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس، گفت: نسل جوان و نوجوان ما روزهای انقلاب و دوران دفاع مقدس و حتی امام خمینی(ره) را ندیده‌اند لذا باید به تبیین اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بپردازیم.

فرمانده سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: اقتدار و موفقیت های  امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، دلاور مردی های رزمندگان و ایثارگران و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم، چرا که شهدا با اهدای خون خود بقای انقلاب را تضمین کرده اند.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: شهدا بهترین الگوهای فرهنگی جامعه هستند و برای ارتقای فرهنگی جامعه باید فرهنگ ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی در جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت رمز ماندگاری و پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این فرهنگ همواره باید در جامعه جاری وساری و به نسل های آینده منتقل شود

 سردار  رفیعی آتانی تصریح کرد:  در زمان جنگ، ما از کمترین تجهیزات نظامی برخوردار نبودیم، اما امروز با بهره‌برداری از ظرفیت‌های داخلی و استفاده از متفکران نیروهای مسلح در راستای تقویت بنیه نظامی کشور گام‌های مهمی برداشته شده است.

 فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: رشادت رزمندگان ما در دفاع مقدس پیام خاصی در جهان داشت و آن هم نمایش اقتدار و عزت ایران اسلامی بود.

وی ادامه داد: همه کشورها به قدرت نظام مقدس جمهوری  اسلامی اذعان دارند، چرا که اقتدار، عزت و قدرت انقلاب اسلامی به واسطه رشادت و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان به دست آمده و باید با قدرت به مسیر خود ادامه دهد.

 سردار  رفیعی آتانی: همه کشورها به قدرت ایران اذعان دارند

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha