جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیین اذن خدمت خادمان موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)

حوزه/ اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت برای نوجوانانی که از زیارت اربعین جا مانده‌اند موکب مجازی عمود ۱۰۸۰ را در چهار بخش رسانه اربعین، عهد اربعین، ختم اربعین و حسینیه اربعین راه‌اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت پویش «عمود ۱۰۸۰»  برای رده سنی نوجوانان در حال برگزاری است و نوجوانان می‌توانند در چهار بخش رسانه اربعین، عهد اربعین، ختم اربعین و حسینیه اربعین در این پویش شرکت کنند.

در بخش رسانه اربعین نوجوانان می‌توانند آثـار گـرافیکی تولـیدی خود شامل عکس، فیلم، موشن گرافیک، فیلم کوتاه و متن ادبی را با موضوع اربعین به این پویش ارسال کنند.

بخش دوم این پویش عهد اربعین است که در این بخش نوجوانان می‌توانند دلنوشته از دلتنگی‌های خود، خاطره‌ای از اربعین سال‌های گذشته و یا عهدی که با سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام بسته‌اند را در قالب یک متن بارگذاری کنند.

سومین بخش موکب مجازی عمود۱۰۸۰ نیز ختم اربعین است که در این بخش باید خـتـم صـلـوات، زیـارت عاشورا و یا زیارت اربـعـین به نـیـت تعجیل در فرج امام زمان(عج) و رفع گرفتـاری‌ها انجـام داده و به روح پاک حضرت معصومه علیها السلام تقدیم کنند.

در بخش حسینیه اربعین نیز که چهارمین بخش موکب مجازی ۱۰۸۰ است نیز نوجوانان باید کلیپ‌هایی که هر روز از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین هدایت و حجت الاسلام ماهری در کانال جوان نو به نشانی @javane_no و سایت شبکه ملی خانواده فاطمی به نشانی www.fatemi.amfm.ir بارگذاری می شود را گوش داده و به سؤالی که از هر سخنرانی مطرح می‌شود پاسخ دهند.

گفتنی است: علاقه مندان به شرکت در این پویش باید به سایت شبکه ملی خانواده فاطمی به نشانی www.fatemi.amfm.ir بخش موکب مجازی عمود ۱۰۸۰ مراجعه و در بخش مربوطه نام‌نویسی کنند و در نهایت به قید قرعه به ۷۲ نفر از کسانی که در این پویش شرکت کرده باشند سوغاتی کربلا شامل نگین انگشتری حرم مطهر امام حسین علیه السلام و تربت سید الشهدا(ع) اهدا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha