سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مولانا سید بیدار حسین

حوزه/ در پی درگذشت عالم و دانشمند برجسته هندی مرحوم حجت الاسلام بیدار حسین حسینی، نماینده جامعة المصطفی در هند پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به دنبال وفات عالم بزرگ هندوستانی مولانا بیدار حسین حسینی، حجت الاسلام والمسلمین شاکری رئیس نمایندگی جامعة المصطفی العالمیة در هند ضمن انتشار پیام تسلیتی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفت.

متن پیام صادره به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وبشر الصابرین الذین إذاأصابتهم مصیبة قالوا إنا لله وإنا إلیه راجعون

با تأسف وتأثر فراوان، خبر درگذشت عالم  ربانی و مدیر سابق سلطان المدارس، استاد برجسته و متخلق و شاگرد آیت الله خوئی، مبلغ و خطیب توانا مرحوم  حجت الاسلام والمسلمین جناب مولانا بیدار حسین (رحمة الله علیه) را دریافت کردم.  

این حادثه ناگوار،ضایعه‌ای برای جامعه روحانیت وحوزه‌ های علمیه و شیعیان هندوستان به ویژه ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم و عموم مردمی که از تحریر و تقار، درس و تدریس این عالم ربّانی بهره می‌بردند می باشد مصیبت بزرگی است.

اینجانب این مصیبت را به محضر  علمای هندوستان ، خانواده محترم آن مرحوم خصوصا فرزندان و دیگر بازماندگان آن از جانب خود و مجموعه کارکنان نمایندگی جامعه المصطفی در هندوستان تسلیت گفته و از خداوند رحیم ، پاداش شایسته ، علوّ درجات و رضوان الهی را برای آن فقید سعید مسألت می‌نمایم.

 رضا شاکری

رییس نمایندگی جامعة المصطفی در هندوستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha